#Login Register


  • 14 Vote(s) - 2.86 Average
Home 


10,000 Posts
02-07-2015, 05:01 PM #31
Shadow Mrs. Buckwheat
Posts:12,782 Threads:1,182 Joined:Feb 2011
(02-07-2015, 04:54 PM)the white ribbon Wrote:  
(02-07-2015, 04:15 PM)Shadow Wrote:  I love the ways threads get derailed here rofl.gif

oh yeah, whats this thread about? i thought we were still on the steamed vagina thread.. blink.gif

10,000 posts.. yup.gif

that is a lot of music videos.. and writing about wars being blood sacrafices and how we must avoid them, yet at the same time cursing death on all the muslims of the world, via war.. that should make a cool book, hope its out by christmas..

13.gif

lmao.gif cheers.gif hug.gif
02-07-2015, 05:19 PM #32
White Ribbon call me
Posts:9,779 Threads:371 Joined:Apr 2013
(02-07-2015, 05:01 PM)Shadow Wrote:  
(02-07-2015, 04:54 PM)the white ribbon Wrote:  
(02-07-2015, 04:15 PM)Shadow Wrote:  I love the ways threads get derailed here rofl.gif

oh yeah, whats this thread about? i thought we were still on the steamed vagina thread.. blink.gif

10,000 posts.. yup.gif

that is a lot of music videos.. and writing about wars being blood sacrafices and how we must avoid them, yet at the same time cursing death on all the muslims of the world, via war.. that should make a cool book, hope its out by christmas..

13.gif

lmao.gif cheers.gif hug.gif

oh yeah, and on and on and on about how women are money grabbing whores, the goodlooking ones are the worst, they just use men for sex, so it will be a book about being a victim, as well as all the muslim hate, pics of muslims hanging from cranes etc, throw in a few pics of fat lesbians (seems to hate those, doesnt want to have sex with them, only beautiful women who are totally unattainable) and a couple of thousand pages of music videos.. its going to be a good read..

praise jesus.

yup.gif
02-07-2015, 05:58 PM #33
Shadow Mrs. Buckwheat
Posts:12,782 Threads:1,182 Joined:Feb 2011
(02-07-2015, 05:19 PM)the white ribbon Wrote:  oh yeah, and on and on and on about how women are money grabbing whores, the goodlooking ones are the worst, they just use men for sex, so it will be a book about being a victim, as well as all the muslim hate, pics of muslims hanging from cranes etc, throw in a few pics of fat lesbians (seems to hate those, doesnt want to have sex with them, only beautiful women who are totally unattainable) and a couple of thousand pages of music videos.. its going to be a good read..

praise jesus.

yup.gif

Cosmic does lean towards 'war is good' doesn't he? rofl.gif
02-07-2015, 06:09 PM #34
Octo Mother Superior
Posts:42,597 Threads:1,469 Joined:Feb 2011
Maybe good looking money grabbing whores should do battle. That would make for great reality TV

popcorn2.gif
02-07-2015, 06:43 PM #35
Shadow Mrs. Buckwheat
Posts:12,782 Threads:1,182 Joined:Feb 2011
(02-07-2015, 06:09 PM)Octo Wrote:  Maybe good looking money grabbing whores should do battle. That would make for great reality TV

popcorn2.gif

Now you're just making sense damned.gif
02-07-2015, 06:52 PM #36
Octo Mother Superior
Posts:42,597 Threads:1,469 Joined:Feb 2011
yup.gif

chuckle.gif
02-07-2015, 07:15 PM #37
UniqueStranger Art in my heart
Posts:14,881 Threads:420 Joined:Jun 2012
(02-07-2015, 05:01 PM)Shadow Wrote:  
(02-07-2015, 04:54 PM)the white ribbon Wrote:  
(02-07-2015, 04:15 PM)Shadow Wrote:  I love the ways threads get derailed here rofl.gif

oh yeah, whats this thread about? i thought we were still on the steamed vagina thread.. blink.gif

10,000 posts.. yup.gif

that is a lot of music videos.. and writing about wars being blood sacrafices and how we must avoid them, yet at the same time cursing death on all the muslims of the world, via war.. that should make a cool book, hope its out by christmas..

13.gif

lmao.gif cheers.gif hug.gif

It may read as a self-exploration, self-discovery into the causes of war through the human condition.
02-07-2015, 08:06 PM #38
Wicked Oblivion Member
Posts:10,776 Threads:720 Joined:Oct 2012
(02-07-2015, 02:07 AM)Octo Wrote:  Don't want to brag or anything, but when I hit 30 000 posts I cut out stars in aluminum foil and glued all over myself, ran around in the snow singing the Finnish national anthem before the sauna.

yup.gif
Ha haa haaa haaaa haaaaa haaaaaa haaaaaaa haaaaaaaa (*=*)

02-07-2015, 08:25 PM #39
Wicked Oblivion Member
Posts:10,776 Threads:720 Joined:Oct 2012
(02-06-2015, 07:50 PM)whaler Wrote:  yeah and 9000 of those are just music video replies, don't break your arm

bacon_fuuuck_you.gifbutthurt.pngcry.giflala.giflmao2.gif
At least the thousands of posts that i have made that are comprised of typing out words that are created with worthy and lengthy context also with something vital to say and not just a bunch of cut and pasted links along with just a bunch of "Yeah me to" and "I hear ya" ect ect ect posts...
02-07-2015, 09:46 PM #40
whaler Double Smoked Timbit
Posts:509 Threads:35 Joined:Dec 2012




02-07-2015, 09:50 PM #41
whaler Double Smoked Timbit
Posts:509 Threads:35 Joined:Dec 2012
(02-07-2015, 08:25 PM)Cosmic August Wrote:  At least the thousands of posts that i have made that are comprised of typing out words are created with worthy and lengthy context with something vital to say and not just a bunch of cut and pasted links along with a bunch of "Yeah me to" and "I hear ya" ect ect ect posts...

[video=youtube]blah blah blah blah blah[/video]


02-08-2015, 01:26 AM #42
UniqueStranger Art in my heart
Posts:14,881 Threads:420 Joined:Jun 2012
For you Cos...



02-08-2015, 01:33 AM #43
UniqueStranger Art in my heart
Posts:14,881 Threads:420 Joined:Jun 2012


02-08-2015, 02:54 AM #44
Wicked Oblivion Member
Posts:10,776 Threads:720 Joined:Oct 2012
(02-07-2015, 09:46 PM)whaler Wrote:  

Yes I do Suck...Every Night...Ha Haa Haaa (*=*)
02-08-2015, 09:05 AM #45
nobody Member
Posts:228 Threads:62 Joined:Dec 2014
Quote:that is a lot of music videos.. and writing about wars being blood sacrafices and how we must avoid them, yet at the same time cursing death on all the muslims of the world, via war.. that should make a cool book, hope its out by christmas..

lol.gif
:rolf:
kirk_and_spock_love.gif
omg.gif
hypnotoad.gif

 Nobody, Has a need to know about anything!



Home 




 



DISCLAIMER / Terms of Service (TOS):
Kritterbox.com - Socialize anonymously, commentary, discussion, oddities, technology, music and more!  This website is provided "as is" without warranty of any kind, either expressed or implied. kritterbox.com shall not be liable for any damages whatsoever, including, without limitation, those resulting from loss of use, data or profits, whether or not advised of the possibility of damage, and on any theory of liability, arising out of or in connection with the use or performance of this site or other documents which are referenced by or linked to this site.
This website exists solely for the purposes of exchange of information, communication and general entertainment. Opinions from posters are in no way endorsed by kritterbox.com. All posts on this website are the opinion of the authors and are not to be taken as statements of fact on behalf of kritterbox.com. This site may contain coarse language or other material that kritterbox.com is in no way responsible for. Material deemed to be offensive or pornographic at the discretion of kritterbox.com shall be removed. kritterbox.com reserves the right to modify, or remove posts and user accounts on this website at our discretion. kritterbox.com disclaims all liability for damages incurred directly or indirectly as a result of any material on this website. Fictitious posts and any similarity to any person living or dead is coincidental.
All users shall limit the insertion of any and all copyrighted material to portions of the article that are relevant to the point being made, with no more than 50%, and preferably less of the original source material. A link shall be visible in text format, embedded directly to the original source material without exception.
No third party links, i.e. blogs or forums will be accepted under any circumstances, and will be edited by staff in order to reflect the original source of copyrighted material, or be removed at the sole discretion of kritterbox.com.
Fair Use Notice:
This site may contain copyrighted material the use of which has not always been specifically authorized by the copyright owner. Users may make such material available in an effort to advance awareness and understanding of issues relating to economics, individual rights, international affairs, liberty, science, and technology. This constitutes a 'fair use' of any such copyrighted material as provided for in section 107 of the US Copyright Law. In accordance with Title 17 U.S.C.Section 107, the material on this site is distributed without profit to those who have expressed a prior interest in receiving the included information for educational and/or research purposes.
This Disclaimer is subject to change at any time at our discretion.
Copyright © 2011 - 2017 kritterbox.com