#Login Register


  • 13 Vote(s) - 3.46 Average
Home 


$675 MILLION
01-08-2016, 01:01 AM #16
Octo Mother Superior
Posts:41,552 Threads:1,590 Joined:Feb 2011
I wouldn't tell anyone if I won. Except my family. Maybe 13.gif
01-08-2016, 01:05 AM #17
Coolchick Member
Posts:5,071 Threads:120 Joined:Mar 2013
(01-08-2016, 01:01 AM)Octo Wrote:  I wouldn't tell anyone if I won. Except my family. Maybe 13.gif

but they make you.
lol.

'OLG publicizes ALL winners of $10,000 and over in a news release and on our website for 30 days. This release will include your name, city of residence and details of your prize. You will be asked to sign a form acknowledging your understanding of this condition.'

http://www.olg.ca/lotteries/guide/claimi...centre.jsp

Just Plain Nuts.
Ninelives Show this Post
01-08-2016, 01:10 AM #18
Ninelives Incognito
 
Just checked our ticket from last night,..Didn't win.

700 million now, That would nice.
01-08-2016, 01:12 AM #19
Cynicalabsurdance Member
Posts:10,569 Threads:240 Joined:Feb 2011
I gonna get a ticket

I so lucky with shit , I probably win some big prize

if I win big prize
I share
cause I good Hippie Dude

don't try to kiss up to my ass when I win

You'll get share , so no need kiss my ass
01-08-2016, 01:15 AM #20
JayRodney ⓐⓛⓘⓔⓝ
Posts:30,289 Threads:1,495 Joined:Feb 2011
thumbsup.gif Not kissing ass or nothin', but you is good hippie Rog'!

wonder.gif

01-08-2016, 01:15 AM #21
Telcove Member
Posts:22 Threads:3 Joined:Jan 2016
(01-08-2016, 01:12 AM)Cynicalabsurdance Wrote:  I gonna get a ticket

I so lucky with shït , I probably win some big prize

if I win big prize
I share
cause I good Hippie Dude

don't try to kiss up to my ass when I win

You'll get share , so no need kiss my ass

Ah, but would you ever tell the posters here??
01-08-2016, 01:20 AM #22
Kreeper Griobhtha
Posts:11,167 Threads:770 Joined:Feb 2011
(01-08-2016, 01:10 AM)Ninelives Wrote:  Just checked our ticket from last night,..Didn't win.

700 million now, That would nice.

Yup. I would expect at least another $50 mil by the drawing Saturday.

Let me just say that Kritterbox will be forever funded...

yup.gif

What politics from both sides wants to teach us is that things are never complex. If you have your little package and something doesn't fit into that package, You don't know what to make of it so you want to dismiss it or then you will have to do the work of reconsidering your assumptions. - Michael Malice
Ninelives Show this Post
01-08-2016, 01:27 AM #23
Ninelives Incognito
 
(01-08-2016, 01:20 AM)Kreeper Wrote:  
(01-08-2016, 01:10 AM)Ninelives Wrote:  Just checked our ticket from last night,..Didn't win.

700 million now, That would nice.

Yup. I would expect at least another $50 mil by the drawing Saturday.

Let me just say that Kritterbox will be forever funded...

yup.gif

Yes it would ! If we won...We would have a Kritterbox reunion for sure.
01-08-2016, 01:36 AM #24
Octo Mother Superior
Posts:41,552 Threads:1,590 Joined:Feb 2011
Buy a cruise ship and we can travel the world and pick up all teh kritters on the way. hyper.gif
01-08-2016, 01:38 AM #25
Coolchick Member
Posts:5,071 Threads:120 Joined:Mar 2013
no oceans.
no. lol

Just Plain Nuts.
01-08-2016, 01:39 AM #26
Octo Mother Superior
Posts:41,552 Threads:1,590 Joined:Feb 2011
bored.gif
01-08-2016, 01:41 AM #27
Coolchick Member
Posts:5,071 Threads:120 Joined:Mar 2013
well, i cant! lol

i have oceanophobias.. uhoh.gif

too big.

Just Plain Nuts.
01-08-2016, 01:42 AM #28
Kreeper Griobhtha
Posts:11,167 Threads:770 Joined:Feb 2011
(01-08-2016, 01:39 AM)Octo Wrote:  bored.gif

Oceans yes...
patpat.gif

Maybe an Alaskan glacial cruise...

hmm.gif

What politics from both sides wants to teach us is that things are never complex. If you have your little package and something doesn't fit into that package, You don't know what to make of it so you want to dismiss it or then you will have to do the work of reconsidering your assumptions. - Michael Malice
01-08-2016, 01:44 AM #29
Coolchick Member
Posts:5,071 Threads:120 Joined:Mar 2013
[Image: b7466d00b92ed3074da3e5896b938f05.jpg]

Just Plain Nuts.
01-08-2016, 02:19 AM #30
Octo Mother Superior
Posts:41,552 Threads:1,590 Joined:Feb 2011
lol.gif



Home 





Copyright © 2011 - 2020 kritterbox.com