#Login Register


  • 2 Vote(s) - 5 Average
Home 


Canada had an election?
10-20-2015, 07:13 PM #1
Kreeper Griobhtha
Posts:11,167 Threads:770 Joined:Feb 2011
Who knew?

'Trudeaumania' heir becomes Canada's next prime minister


I'm not up on Canadian politics. What does this mean for Canada. The article made him sound like a Progressive.

What politics from both sides wants to teach us is that things are never complex. If you have your little package and something doesn't fit into that package, You don't know what to make of it so you want to dismiss it or then you will have to do the work of reconsidering your assumptions. - Michael Malice
10-20-2015, 09:34 PM #2
Octo Mother Superior
Posts:41,552 Threads:1,590 Joined:Feb 2011
Don't know really, but I think most of them are happy Herpes is gone. Eh? 13.gif
10-20-2015, 10:03 PM #3
Coolchick Member
Posts:5,071 Threads:120 Joined:Mar 2013
(10-20-2015, 09:34 PM)Octo Wrote:  Don't know really, but I think most of them are happy Herpes is gone. Eh? 13.gif

YEAH, baby!

got rid of the cardboard cutout man lol..

i am pleased. i voted for trudeau..

he grew up of course, with politics.. his father having been the PM as well..

he is all about canada.. harper was all about america jr.. eh..

YaY!!

fkneh.gif

Just Plain Nuts.
10-20-2015, 10:10 PM #4
Coolchick Member
Posts:5,071 Threads:120 Joined:Mar 2013
kicks ass, too..




uhhuh.gif

Just Plain Nuts.
10-20-2015, 10:14 PM #5
JayRodney ⓐⓛⓘⓔⓝ
Posts:30,289 Threads:1,495 Joined:Feb 2011
lmao.gif @America Jr.
May the force be with you, he's an admitted stoner, so I'm sure things will end up being way cooler up there chuckle.gif

wonder.gif

10-20-2015, 10:20 PM #6
Coolchick Member
Posts:5,071 Threads:120 Joined:Mar 2013
(10-20-2015, 10:14 PM)JayRodney Wrote:  lmao.gif @America Jr.
May the force be with you, he's an admitted stoner, so I'm sure things will end up being way cooler up there chuckle.gif

yes O and i are very pleased..

Just Plain Nuts.
10-20-2015, 10:59 PM #7
Accidental Stoner Member
Posts:8,641 Threads:80 Joined:Feb 2011
A "liberal"..?

I don't think it matters much, though.

If anything, he will probably facilitate the hijrah, when it reaches the transatlantic shores.

Looks, moves and sounds like just another POO puppet/bankers' lapdog.

Wanna bet?
10-20-2015, 11:07 PM #8
Coolchick Member
Posts:5,071 Threads:120 Joined:Mar 2013
way better than harper.
wanna bet..?

lol

Just Plain Nuts.
10-20-2015, 11:49 PM #9
Octo Mother Superior
Posts:41,552 Threads:1,590 Joined:Feb 2011
Well, I can tell Harper is a dick just by looking at him so I'm sure anything is an improvement. You'll keep us posted I hope.
10-21-2015, 12:10 AM #10
Coolchick Member
Posts:5,071 Threads:120 Joined:Mar 2013
(10-20-2015, 11:49 PM)Octo Wrote:  Well, I can tell Harper is a dick just by looking at him so I'm sure anything is an improvement. You'll keep us posted I hope.

well i can try to..

i dont know a hell of alot about politics but i know he will be good..

the guy believes in Canada for one thing.. that much i do know.

here are some things he says he will be doing:

3. Marijuana

'The Liberals are promising to legalize marijuana, arguing that the current system “does not prevent young people from using marijuana and too many Canadians end up with criminal records for possessing small amounts of the drug.” Trudeau has promised to get to work on the changes “right away” if elected, but he could not offer a firm timeline. “We don’t yet know exactly what rate we’re going to be taxing it, how we’re going to control it, or whether it will happen in the first months, within the first year, or whether it’s going to take a year or two to kick in,” he said.'

http://news.nationalpost.com/news/canada...o-do-first

Just Plain Nuts.
10-21-2015, 01:19 AM #11
Accidental Stoner Member
Posts:8,641 Threads:80 Joined:Feb 2011
Well...must say pulling out of the Middle East clusterfekk
looks like a very wise move, indeed.

http://news.yahoo.com/canada-withdrawing...07010.html

But who knows, what the real reason might be... hmm.gif
10-21-2015, 03:38 AM #12
ocker1 Member
Posts:2,386 Threads:988 Joined:Mar 2011
is that right hes not going to do anything about known terrorists living there ?
10-21-2015, 03:51 AM #13
UniqueStranger Art in my heart
Posts:15,740 Threads:475 Joined:Jun 2012
What does it mean? That remains to be seen. I'll believe the promises when they are in place and working for the middle class.
10-21-2015, 10:56 AM #14
Cynicalabsurdance Member
Posts:10,569 Threads:240 Joined:Feb 2011
an Erection ?

oh no you don't I ain't touching this one
erections are not

never mind
I ain't touching it I said dammit
10-21-2015, 11:43 AM #15
Free Store Member
Posts:392 Threads:108 Joined:Jun 2013
Well first choice was the Young Frankenstein Party but I can feel good about Trudeau.
The old days of Canada as a peacekeeper nation is the goal. As well as legalized weed in the shops or behind the tool shed, and equal ratio of women to men in his cabinet. Yup. always enjoyed Canada.

Pic of Justin's Dad as PM.

[Image: teWOUzm.jpg]

[Image: t49l2dT.gif]




Home 





Copyright © 2011 - 2020 kritterbox.com