#Login Register


  • 12 Vote(s) - 2.58 Average
Home 


HAPPY BIRTHDAY SHADOW !!!!!
02-22-2014, 01:17 AM #16
Shadow Incognito
 
Aw thank you everyone grouphug.gif it's been a great day, I identified a tree species no one knew what it was (whitebark pine, very pleased about that), listened to Canada win a chance at gold, it's Friday, Whaler is cooking my favorite dinner (that goes well with wine rofl.gif ) and my Mom sent me M.C. Beaton books yay.gif

US I'll stay with being old Pisces chuckle.gif

Thank you Ocker and Softy, and Killuminati, I'm saving that img to remind me to be cheers.gif
02-22-2014, 06:43 PM #17
UniqueStranger Art in my heart
Posts:15,549 Threads:470 Joined:Jun 2012
I've never read any of Beaton's stories, but if I ever get a hankering for a good crime drama I'll look into some of her works.

cheers.gif

http://www.agatharaisin.com/?section=author
02-24-2014, 02:48 AM #18
Shadow Incognito
 
Agatha Raisin is so awful you can't help but love her rofl.gif
02-25-2014, 05:58 AM #19
UniqueStranger Art in my heart
Posts:15,549 Threads:470 Joined:Jun 2012
Awful? Hmmmmm! Awful!
02-25-2014, 04:47 PM #20
yankees skier
Posts:5,032 Threads:215 Joined:Feb 2011
I missed it. :gash:

I hope a Stripper dressed as Luongo visited Shadow. beercheer.gif

Biere.
02-25-2014, 05:08 PM #21
Octo Mother Superior
Posts:41,488 Threads:1,588 Joined:Feb 2011
Luongo dressed as a stripper

blonde.gif
02-25-2014, 05:26 PM #22
yankees skier
Posts:5,032 Threads:215 Joined:Feb 2011
(02-25-2014, 05:08 PM)Octo Wrote:  Luongo dressed as a stripper

blonde.gif

rofl.gif

Biere.
02-25-2014, 05:42 PM #23
Shadow Incognito
 
(02-25-2014, 04:47 PM)yankees Wrote:  I missed it. :gash:

I hope a Stripper dressed as Luongo visited Shadow. beercheer.gif

rofl.gif rofl.gif can't it be Carey Price?

[Image: carey-price.jpg]
02-25-2014, 05:53 PM #24
Shadow Incognito
 
(02-25-2014, 05:58 AM)UniqueStranger Wrote:  Awful? Hmmmmm! Awful!

chuckle.gif She's quite a character. Mid 50s detective who swears and drinks and smokes too much, constantly making gaffs and has an unhealthy obsession for men. rofl.gif
02-25-2014, 06:12 PM #25
UniqueStranger Art in my heart
Posts:15,549 Threads:470 Joined:Jun 2012
(02-25-2014, 05:53 PM)Shadow Wrote:  
(02-25-2014, 05:58 AM)UniqueStranger Wrote:  Awful? Hmmmmm! Awful!

chuckle.gif She's quite a character. Mid 50s detective who swears and drinks and smokes too much, constantly making gaffs and has an unhealthy obsession for men. rofl.gif

I think I'll look into one of her books to get a feel. Which title would you recommend?
02-26-2014, 01:19 AM #26
Shadow Incognito
 
I just finished The Perfect Paragon and loved the characters. They're all good, just close your eyes and grab one lol. They should have lots at a used book store, that's where I go first.



Home 





Copyright © 2011 - 2020 kritterbox.com