#Login Register


  • 8 Vote(s) - 3.25 Average
Home 


Heart Breaker , I'm gonna get Drunk
08-30-2017, 07:37 AM #1
Cynicalabsurdance Member
Posts:10,569 Threads:240 Joined:Feb 2011
and so

I raid a Gum Ball Machine , take every Ring in the Bastard .
and,,,


took me 2 days and 5 hours to find
a gawd dammed Gum Ball Machine to Raid ,,,
ever notice how scarce those suckers are getting nowadays ?

what's a good Whisky for the Cure of Heart Break ????? gaah.gif
08-30-2017, 02:55 PM #2
Octo Mother Superior
Posts:41,476 Threads:1,587 Joined:Feb 2011
Ouch!

Funny though, I was just thinking about gum ball machines yesterday 13.gif

Get some horrible whiskey, it should hurt to drink it to overpower the pain of the broken heart.
08-30-2017, 03:54 PM #3
Accidental Stoner Member
Posts:8,599 Threads:80 Joined:Feb 2011
(08-30-2017, 02:55 PM)Octo Wrote:  Ouch!

Funny though, I was just thinking about gum ball machines yesterday  13.gif

Get some horrible whiskey, it should hurt to drink it to overpower the pain of the broken heart.

Good advice.
I recommend the Tullamore Dew.
Cheap and next to undrinkable.

Good luck, CA. cheers.gif

You'd fit right in, if you ever need a new homeland. chuckle.gif
Be proud to get shitfaced with ya. moarbeer.gif
08-30-2017, 04:52 PM #4
Cynicalabsurdance Member
Posts:10,569 Threads:240 Joined:Feb 2011
Gawd I love my support group here lmao.gif

lol.gif
08-30-2017, 07:56 PM #5
Kreeper Griobhtha
Posts:11,160 Threads:770 Joined:Feb 2011
What shitty advice.

Yer heart is broke so drink some rot gut and make the rest of you feel broke fer a week after.

gaah.gif

NO! NO! NO!

Get something decent so you can get drunk and not feel like shit the next day. The point is to help yerself feel better! Maker's Mark, Benchmark or Bird Dog are all excellent. No need to go top shel but you don't want gutter wash either.

What politics from both sides wants to teach us is that things are never complex. If you have your little package and something doesn't fit into that package, You don't know what to make of it so you want to dismiss it or then you will have to do the work of reconsidering your assumptions. - Michael Malice
08-31-2017, 01:12 AM #6
Cynicalabsurdance Member
Posts:10,569 Threads:240 Joined:Feb 2011
Hi Kreeper

you just know it's true
if I break a 41 year streak of sobriety , The stuff is going to be Top Shelf .

My Plumbing hasn't any Tolerance built up .

One Sniff , and I'm Comatose , two sips , and I'd be pickled the rest of my life .
08-31-2017, 07:07 AM #7
UniqueStranger Art in my heart
Posts:15,533 Threads:468 Joined:Jun 2012
(08-30-2017, 07:56 PM)Kreeper Wrote:  What shitty advice.

Yer heart is broke so drink some rot gut and make the rest of you feel broke fer a week after.

gaah.gif

NO! NO! NO!

Get something decent so you can get drunk and not feel like shït the next day. The point is to help yerself feel better! Maker's Mark, Benchmark or Bird Dog are all excellent. No need to go top shel but you don't want gutter wash either.

Sometimes, that way is the better way at the time.
08-31-2017, 09:13 AM #8
Stan Incognito
 
I don't drink, I just talk like I'm drunk.

Partially a cost issue, mostly a demon issue.
08-31-2017, 09:34 AM #9
Ninelives Singing In The Rain
Posts:2,742 Threads:42 Joined:Feb 2016
Cynicalabsurdance, this is a fail safe ring.

İmage

Look Up
08-31-2017, 09:36 AM #10
Cynicalabsurdance Member
Posts:10,569 Threads:240 Joined:Feb 2011
(08-31-2017, 09:34 AM)Ninelives Wrote:  Cynicalabsurdance, this is a fail safe ring.

İmage

Ditto
08-31-2017, 09:41 AM #11
Ninelives Singing In The Rain
Posts:2,742 Threads:42 Joined:Feb 2016
chuckle.gif

Look Up
08-31-2017, 10:11 AM #12
Cynicalabsurdance Member
Posts:10,569 Threads:240 Joined:Feb 2011
same wavelength yay.gif
08-31-2017, 10:24 AM #13
Ninelives Singing In The Rain
Posts:2,742 Threads:42 Joined:Feb 2016
(08-31-2017, 10:11 AM)Cynicalabsurdance Wrote:  same wavelength  yay.gif

cheers.gif

Look Up
08-31-2017, 02:49 PM #14
Accidental Stoner Member
Posts:8,599 Threads:80 Joined:Feb 2011
(08-31-2017, 09:36 AM)Cynicalabsurdance Wrote:  hahahahahah
that's exactly the Ring I thought to give her at first
suck this will ya
at our age
we need practice  lmao.gif

They say toothless is the best chuckle.gif

Haven't really got any personal desire to find out for sure, though.
08-31-2017, 03:25 PM #15
Kreeper Griobhtha
Posts:11,160 Threads:770 Joined:Feb 2011
I had someone in my life like her. Fell in love in the third grad but were never single at the same time. Oh well, maybe in our next life.

What politics from both sides wants to teach us is that things are never complex. If you have your little package and something doesn't fit into that package, You don't know what to make of it so you want to dismiss it or then you will have to do the work of reconsidering your assumptions. - Michael Malice



Home 





Copyright © 2011 - 2020 kritterbox.com