#Login Register


  • 26 Vote(s) - 4.12 Average
Home 


Horrible Weather Here
02-02-2016, 09:05 PM #226
Coolchick Member
Posts:5,071 Threads:120 Joined:Mar 2013
(02-02-2016, 08:16 AM)UniqueStranger Wrote:  Above seasonal temps here, so I can open the windows and air the house of paint fumes. yay

yes here too!

well, except we have no paint fumes lol..

but its so nice out.. went to the store n enjoyed the walk..

Just Plain Nuts.
02-02-2016, 09:55 PM #227
UniqueStranger Art in my heart
Posts:15,740 Threads:475 Joined:Jun 2012
(02-02-2016, 09:05 PM)Coolchick Wrote:  
(02-02-2016, 08:16 AM)UniqueStranger Wrote:  Above seasonal temps here, so I can open the windows and air the house of paint fumes. yay

yes here too!

well, except we have no paint fumes lol..

but its so nice out.. went to the store n enjoyed the walk..

It is going up to 13 C tomorrow blink.gif Well off to my massage appointment. Talk at ya later.
02-02-2016, 10:03 PM #228
JayRodney ⓐⓛⓘⓔⓝ
Posts:30,289 Threads:1,495 Joined:Feb 2011
Damn, that's warm for February. blink.gif

wonder.gif

02-02-2016, 10:09 PM #229
Octo Mother Superior
Posts:41,552 Threads:1,590 Joined:Feb 2011
Oh wow, that's warm!

Still a bit under freezing here, but the days are getting brighter and I hear birds chirping yay.gif We got some more snow overnight so it's all white and pretty and bright.

I see it's gonna be -14 on Sat. night and +2 and raining 24 hours later 13.gif
02-03-2016, 12:19 AM #230
UniqueStranger Art in my heart
Posts:15,740 Threads:475 Joined:Jun 2012
Waiting to hear from locksmith as my sis asked me to house her 150 year old pie cabinet and the key to unlock it is nowhere to be found, and none of us know how to pick a lock. I want to use it for storage in the kitchen. I hope it is not too expensive.
Electric shock Show this Post
02-17-2016, 09:38 PM #231
Electric shock Incognito
 
[Image: bump_kitty.jpg]

my god, yesterday it was very hot. today? windy..cool and rain is on the way. amazing how mother nauture with her bi-polar behavior turns things around when you least expect it. tuesday was 88° today is 62°
02-17-2016, 11:04 PM #232
Coolchick Member
Posts:5,071 Threads:120 Joined:Mar 2013
the weather is not mother earth or mother nature's fault

its just a reaction to dumping kadzillions of crap in the atmosphere probably
and its us that do that..

Just Plain Nuts.
02-17-2016, 11:27 PM #233
Octo Mother Superior
Posts:41,552 Threads:1,590 Joined:Feb 2011
It's pretty nice winter weather here, just below freezing with some fresh snow

[Image: hYjg5Jf.gif]
02-17-2016, 11:29 PM #234
Coolchick Member
Posts:5,071 Threads:120 Joined:Mar 2013
here too!


Just Plain Nuts.
Electric shock Show this Post
02-18-2016, 08:02 AM #235
Electric shock Incognito
 
at 9pm, is cloudy, windy 49°..just 24 hours ago at this time it was 69°
02-18-2016, 10:57 AM #236
Ninelives Singing In The Rain
Posts:2,742 Threads:42 Joined:Feb 2016
Thursday Sunny then Sunny and Breezy High: 83 °F
02-18-2016, 03:44 PM #237
JayRodney ⓐⓛⓘⓔⓝ
Posts:30,289 Threads:1,495 Joined:Feb 2011
Still hovering around freezing. bored.gif

wonder.gif

02-19-2016, 04:37 AM #238
Ninelives Singing In The Rain
Posts:2,742 Threads:42 Joined:Feb 2016
It was very nice today it hit 85...I even got our front flower bed tilled up.

We will have more winter but I'm taking advantage of this, outlook calling for the mid to upper 80's through the weekend.
02-19-2016, 05:52 PM #239
UniqueStranger Art in my heart
Posts:15,740 Threads:475 Joined:Jun 2012
Temps here still fluctuating, radically, IMO - today we're up to 7 deg. C - that's warm for February in Canada.
Electric shock Show this Post
02-20-2016, 01:45 AM #240
Electric shock Incognito
 
it "was" a nice afternoon..then winds picked up and rain moved in..been cold all day too. brace for impact you mid westerners



Home 





Copyright © 2011 - 2020 kritterbox.com