#Login Register


  • 3 Vote(s) - 2.67 Average
Home 


I DARE you to use this pick up line online
12-22-2015, 10:25 PM #1
Troll Incognito
 
Damn girl you look like trash... Can i take you out!? lala.gif
12-22-2015, 10:44 PM #2
Octo Mother Superior
Posts:41,550 Threads:1,589 Joined:Feb 2011
You should specify the trash there, like €uro trash or trailer trash. Makes a girl feel special.

yup.gif
12-22-2015, 10:44 PM #3
JayRodney ⓐⓛⓘⓔⓝ
Posts:30,289 Threads:1,495 Joined:Feb 2011
chuckle.gif
Here is $30. Drink until I am really good looking, then come to talk to me.

wonder.gif

12-22-2015, 10:49 PM #4
Troll Incognito
 
Funny thing is
I was trolling with this pick up line
and it worked on some women; is that sad part gaah.gif
12-22-2015, 10:53 PM #5
Octo Mother Superior
Posts:41,550 Threads:1,589 Joined:Feb 2011
It is sad. Unless it's the trash look they are going for, then it would be flattering.
12-22-2015, 11:03 PM #6
JayRodney ⓐⓛⓘⓔⓝ
Posts:30,289 Threads:1,495 Joined:Feb 2011
(12-22-2015, 10:49 PM)Troll Wrote:  Funny thing is
I was trolling with this pick up line
and it worked on some women; is that sad part gaah.gif

rofl.gif A while back I was in a club with my drummer to go see a band, he spotted some girls and was trying to pick them up...
He told them he and myself were in a black metal band called Satanic Mangina, and they loved it!
He actually scored with that, can you fucking believe?

wonder.gif

12-22-2015, 11:20 PM #7
troll Incognito
 
(12-22-2015, 11:03 PM)JayRodney Wrote:  
(12-22-2015, 10:49 PM)Troll Wrote:  Funny thing is
I was trolling with this pick up line
and it worked on some women; is that sad part gaah.gif

rofl.gif A while back I was in a club with my drummer to go see a band, he spotted some girls and was trying to pick them up...
He told them he and myself were in a black metal band called Satanic Mangina, and they loved it!
He actually scored with that, can you fucking believe?

That is funny lol
Anonymous Kritter Show this Post
12-22-2015, 11:53 PM #8
Anonymous Kritter Incognito
 
(12-22-2015, 11:03 PM)JayRodney Wrote:  
(12-22-2015, 10:49 PM)Troll Wrote:  Funny thing is
I was trolling with this pick up line
and it worked on some women; is that sad part gaah.gif

rofl.gif A while back I was in a club with my drummer to go see a band, he spotted some girls and was trying to pick them up...
He told them he and myself were in a black metal band called Satanic Mangina, and they loved it!
He actually scored with that, can you fucking believe?
speaking of Mangina LOL
12-23-2015, 12:06 AM #9
Octo Mother Superior
Posts:41,550 Threads:1,589 Joined:Feb 2011
(12-22-2015, 11:53 PM)Anonymous Kritter Wrote:  speaking of Mangina LOL
http://www.youtube.com/watch?v=XxaP19pY1FI

lmao.gif wtf
12-23-2015, 12:22 AM #10
JayRodney ⓐⓛⓘⓔⓝ
Posts:30,289 Threads:1,495 Joined:Feb 2011
rofl.gif lol.gif Thanks for that.
My sides hurt from laughing.

wonder.gif

Ninelives Show this Post
12-23-2015, 12:45 AM #11
Ninelives Incognito
 
[Image: 6c7f714ae2.jpg]
12-23-2015, 01:56 AM #12
Coolchick Member
Posts:5,071 Threads:120 Joined:Mar 2013
(12-22-2015, 11:53 PM)Anonymous Kritter Wrote:  
(12-22-2015, 11:03 PM)JayRodney Wrote:  
(12-22-2015, 10:49 PM)Troll Wrote:  Funny thing is
I was trolling with this pick up line
and it worked on some women; is that sad part gaah.gif

rofl.gif A while back I was in a club with my drummer to go see a band, he spotted some girls and was trying to pick them up...
He told them he and myself were in a black metal band called Satanic Mangina, and they loved it!
He actually scored with that, can you fucking believe?
speaking of Mangina LOL
https://www.youtube.com/watch?v=XxaP19pY1FI

lol.gif

wtf!

thats hot.

Just Plain Nuts.
12-23-2015, 02:09 AM #13
JayRodney ⓐⓛⓘⓔⓝ
Posts:30,289 Threads:1,495 Joined:Feb 2011
Old Gregg...

[Image: tumblr_lqzeh3ChsC1qe3gkto4_500.gif]

That was hysterical.

wonder.gif

12-23-2015, 02:40 AM #14
Coolchick Member
Posts:5,071 Threads:120 Joined:Mar 2013
[Image: 64cf0f8483a71a388daf2670646f16aa.jpg]

Just Plain Nuts.
12-23-2015, 02:44 AM #15
Coolchick Member
Posts:5,071 Threads:120 Joined:Mar 2013
[Image: 0bc17b10e1ef9b1d48be6d580183d768.jpg]

Just Plain Nuts.



Home 





Copyright © 2011 - 2020 kritterbox.com