#Login Register


  • 1 Vote(s) - 5 Average
Home 


Im going to Tattoo Myself
03-28-2017, 07:32 PM #1
Gumby AKA Chtumby
Posts:1,740 Threads:236 Joined:Mar 2013
Im a pretty decent artist both digitally and Pen and Ink. Ive got some old tats that need some touch up and I have a few ideas for new ones. Just they are to expensive.

Sooooo, I just ordered this. I never wear shorts, so I figure I have lots of space to practice chuckle.gif

https://www.startertattookit.com/?gclid=...AiKT8P8HAQ


Don’t waste your time online, invest it with steemit.com
03-28-2017, 07:34 PM #2
Adde All in Moderation
Posts:837 Threads:55 Joined:Apr 2012
damned.gif I guess at least you didn't order the home dentistry kit. chuckle.gif
03-28-2017, 07:37 PM #3
Gumby AKA Chtumby
Posts:1,740 Threads:236 Joined:Mar 2013
(03-28-2017, 07:34 PM)Adde Wrote:  damned.gif  I guess at least you didn't order the home dentistry kit.  chuckle.gif

rofl.gif


Don’t waste your time online, invest it with steemit.com
03-28-2017, 07:43 PM #4
JayRodney ⓐⓛⓘⓔⓝ
Posts:30,308 Threads:1,495 Joined:Feb 2011
(03-28-2017, 07:37 PM)Gumby Wrote:  
(03-28-2017, 07:34 PM)Adde Wrote:  damned.gif  I guess at least you didn't order the home dentistry kit.  chuckle.gif

rofl.gif

lmao.gif Or the home sex change kit.

wonder.gif

03-28-2017, 07:47 PM #5
Octo Mother Superior
Posts:41,598 Threads:1,591 Joined:Feb 2011
lol.gif
03-28-2017, 07:49 PM #6
Gumby AKA Chtumby
Posts:1,740 Threads:236 Joined:Mar 2013
(03-28-2017, 07:43 PM)JayRodney Wrote:  
(03-28-2017, 07:37 PM)Gumby Wrote:  
(03-28-2017, 07:34 PM)Adde Wrote:  damned.gif  I guess at least you didn't order the home dentistry kit.  chuckle.gif

rofl.gif

lmao.gif  Or the home sex change kit.

damned.gif


Don’t waste your time online, invest it with steemit.com
03-28-2017, 08:23 PM #7
Strigoi Diavolul
Posts:1,771 Threads:92 Joined:Mar 2011
lmao.gif Were those the responses you expected Gumby?

Un Strigoi printre noi
03-28-2017, 08:40 PM #8
Cynicalabsurdance Member
Posts:10,584 Threads:241 Joined:Feb 2011
Do a Flesh colored circle for practice ,,,

if ya mess up ,,,
whose gonna notice ?
03-28-2017, 09:12 PM #9
Gumby AKA Chtumby
Posts:1,740 Threads:236 Joined:Mar 2013
(03-28-2017, 08:23 PM)Strigoi Wrote:  lmao.gif  Were those the responses you expected Gumby?

From the Kritters ? Yes chuckle.gif


Don’t waste your time online, invest it with steemit.com
failboat Show this Post
03-28-2017, 09:16 PM #10
failboat Incognito
 
are you going to practice on pig skin?
03-28-2017, 09:25 PM #11
Octo Mother Superior
Posts:41,598 Threads:1,591 Joined:Feb 2011
Maybe on Mrs Gumby and the kids?

blonde.gif
03-29-2017, 01:39 AM #12
Gumby AKA Chtumby
Posts:1,740 Threads:236 Joined:Mar 2013
(03-28-2017, 09:16 PM)failboat Wrote:  are you going to practice on pig skin?

Who needs practice, I got This ! chuckle.gif


Don’t waste your time online, invest it with steemit.com
03-29-2017, 12:03 PM #13
Kreeper Griobhtha
Posts:11,168 Threads:770 Joined:Feb 2011
This is where you hand your beer to a friend and say, "Watch this shit!"


rofl.gif


I have to say that I would not get a tattoo from you. You are not a smart tattoo artist. ALL smart tattoo artists practice on their friends.

chuckle.gif

What politics from both sides wants to teach us is that things are never complex. If you have your little package and something doesn't fit into that package, You don't know what to make of it so you want to dismiss it or then you will have to do the work of reconsidering your assumptions. - Michael Malice
03-29-2017, 12:44 PM #14
JayRodney ⓐⓛⓘⓔⓝ
Posts:30,308 Threads:1,495 Joined:Feb 2011
(03-29-2017, 12:03 PM)Kreeper Wrote:  This is where you hand your beer to a friend and say, "Watch this shït!"
rofl.gif
chuckle.gif

rofl.gif lmao.gif lmao2.gif lmao.gif rofl.gif

wonder.gif

Anonymous Kritter Show this Post
03-29-2017, 01:07 PM #15
Anonymous Kritter Incognito
 
chuckle.gif It's best to get a good buzz going before you start.



Home 





Copyright © 2011 - 2020 kritterbox.com