#Login Register


  • 1 Vote(s) - 5 Average
Home 


My Crazy Page
05-18-2017, 06:02 PM #1
Ninelives Singing In The Rain
Posts:2,742 Threads:42 Joined:Feb 2016
wave.gif

Just been hiding from the world.My

Look Up
05-18-2017, 06:05 PM #2
Octo Mother Superior
Posts:41,550 Threads:1,589 Joined:Feb 2011
Hi there! Good to see you man hug.gif
05-18-2017, 06:06 PM #3
JayRodney ⓐⓛⓘⓔⓝ
Posts:30,289 Threads:1,495 Joined:Feb 2011
yay.gif Nine! cheers.gif
We we just talking about you a couple days ago wondering if you were okay.
Hows everything been?

wonder.gif

05-18-2017, 06:13 PM #4
Ninelives Singing In The Rain
Posts:2,742 Threads:42 Joined:Feb 2016
(05-18-2017, 06:06 PM)JayRodney Wrote:  yay.gif  Nine!  cheers.gif
We we just talking about you a couple days ago wondering if you were okay.
Hows everything been?

Thank you JR & Octo

I have just been sick with my lungs, I did not mean to blow you off.

You know I am a truth-er & And hope I found y way back home.

Love ya...

Look Up
05-18-2017, 06:15 PM #5
Meh Member
Posts:1,161 Threads:46 Joined:Apr 2017
Hi 9, I remember you from when I used to post as an AK. Sorry to hear you're having problems.
05-18-2017, 06:17 PM #6
JayRodney ⓐⓛⓘⓔⓝ
Posts:30,289 Threads:1,495 Joined:Feb 2011
(05-18-2017, 06:13 PM)Ninelives Wrote:  
(05-18-2017, 06:06 PM)JayRodney Wrote:  yay.gif  Nine!  cheers.gif
We we just talking about you a couple days ago wondering if you were okay.
Hows everything been?

Thank you JR & Octo

I have just been sick with my lungs, I did not mean to blow you off.

You know I am a truth-er & And hope I found y way back home.

Love ya...

We left the light on for you bro. puffpuffpass.gif
It was COPD right?
That can be some bad stuff.
Business still going good for you?

wonder.gif

05-18-2017, 06:19 PM #7
Ninelives Singing In The Rain
Posts:2,742 Threads:42 Joined:Feb 2016
(05-18-2017, 06:15 PM)Meh Wrote:  Hi 9, I remember you from when I used to post as an  AK. Sorry to hear you're having problems.

Hey Meh, that was years ago...Thank You

MEOW

Look Up
05-18-2017, 06:25 PM #8
Ninelives Singing In The Rain
Posts:2,742 Threads:42 Joined:Feb 2016
(05-18-2017, 06:17 PM)JayRodney Wrote:  
(05-18-2017, 06:13 PM)Ninelives Wrote:  
(05-18-2017, 06:06 PM)JayRodney Wrote:  yay.gif  Nine!  cheers.gif
We we just talking about you a couple days ago wondering if you were okay.
Hows everything been?

Thank you JR & Octo

I have just been sick with my lungs, I did not mean to blow you off.

You know I am a truth-er & And hope I found y way back home.

Love ya...

We left the light on for you bro. puffpuffpass.gif
It was COPD right?
That can be some bad stuff.
Business still going good for you?

Yes COPD...Sucks and Sucks Bad, just hanging in there.

No I shut Wilson Heat & Air down, my son just got out of prison, hoping he will pick up where I left off.

I see I lost mod Status...

If it would be ok with the gang, id like to come back home.

Look Up
05-18-2017, 06:31 PM #9
Ninelives Singing In The Rain
Posts:2,742 Threads:42 Joined:Feb 2016
This one is for you JR

puffpuffpass.gif

Thank you for keeping my smiley I made.

Look Up
05-18-2017, 06:32 PM #10
JayRodney ⓐⓛⓘⓔⓝ
Posts:30,289 Threads:1,495 Joined:Feb 2011
Sorry to hear about the bad stuff. sad2.gif
Glad to hear about your son getting out though! That's GREAT news.
We have to remove mod status when someone doesn't show up for 30 days and we don't know what's up.
It's just a security precaution.
We'll reinstate it if you feel up to it. cheers.gif

wonder.gif

05-18-2017, 06:36 PM #11
Ninelives Singing In The Rain
Posts:2,742 Threads:42 Joined:Feb 2016
(05-18-2017, 06:32 PM)JayRodney Wrote:  Sorry to hear about the bad stuff. sad2.gif
Glad to hear about your son getting out though! That's GREAT news.
We have to remove mod status when someone doesn't show up for 30 days and we don't know what's up.
It's just a security precaution.
We'll reinstate it if you feel up to it.  cheers.gif

Understand
beercheer.gif

Look Up
05-18-2017, 06:40 PM #12
Ninelives Singing In The Rain
Posts:2,742 Threads:42 Joined:Feb 2016
(05-18-2017, 06:36 PM)Ninelives Wrote:  
(05-18-2017, 06:32 PM)JayRodney Wrote:  Sorry to hear about the bad stuff. sad2.gif
Glad to hear about your son getting out though! That's GREAT news.
We have to remove mod status when someone doesn't show up for 30 days and we don't know what's up.
It's just a security precaution.
We'll reinstate it if you feel up to it.  cheers.gif

Understand
beercheer.gif

I am up to it, Sorry, I just got really down my self, and I wasn't sure how to deal with it at the time, and I shunt every one out, I was embarrassed.

Look Up
05-18-2017, 06:45 PM #13
Ninelives Singing In The Rain
Posts:2,742 Threads:42 Joined:Feb 2016
I have allot friends here, and I hope yall will forgive me.

uhoh.gif

Look Up
05-18-2017, 06:49 PM #14
Ninelives Singing In The Rain
Posts:2,742 Threads:42 Joined:Feb 2016
(05-18-2017, 06:45 PM)Ninelives Wrote:  I have allot friends here, and I hope yall will forgive me.

uhoh.gif

Thank you JR

I never had to use it.

I will keep my eye's wide open.

Look Up
05-18-2017, 07:13 PM #15
Cynicalabsurdance Member
Posts:10,569 Threads:240 Joined:Feb 2011
I do understand 9 type guy

but ,, now we expect you to make up for time lost man .

Been a freaking bad year , and that hiding out , you got company there man .

Didn't think I'd make it through that last Freeze , coughed all Winter , so yeah , Lungs
ain't happy , the rest of life ain't happy .

and ,,,

good to see ya's Meow again .
welcome back



Home 





Copyright © 2011 - 2020 kritterbox.com