#Login Register


  • 10 Vote(s) - 4 Average
Home 


Our first snow of the season...
11-24-2015, 12:07 AM #31
Accidental Stoner Member
Posts:8,641 Threads:80 Joined:Feb 2011
Fekk.
It's cold.
11-24-2015, 06:08 AM #32
bohica Member
Posts:1,595 Threads:213 Joined:Feb 2011
what about the poor refugees/ Do they enjoy the snow?

I'm in my seventh decade on Earth. I know things.
11-24-2015, 11:33 AM #33
JayRodney ⓐⓛⓘⓔⓝ
Posts:30,289 Threads:1,495 Joined:Feb 2011
Of course they love snow. It's just like sand only cold as hell. rofl.gif

wonder.gif

11-24-2015, 05:09 PM #34
Accidental Stoner Member
Posts:8,641 Threads:80 Joined:Feb 2011
Poor refugees just want their money.

And better food.
Not the kind unfit for even dogs and feedable only to women.
11-24-2015, 11:00 PM #35
Coolchick Member
Posts:5,071 Threads:120 Joined:Mar 2013
holycows how did it turn into refugees thread...

not everything has to eh.

Just Plain Nuts.
11-24-2015, 11:18 PM #36
Accidental Stoner Member
Posts:8,641 Threads:80 Joined:Feb 2011
Sorry.

Yup.
Just back inside after leaving the computer alone for a while.

chuckle.gif
11-26-2015, 08:00 PM #37
Coolchick Member
Posts:5,071 Threads:120 Joined:Mar 2013
our snow is all gone now..

maybe that was it lol!

Just Plain Nuts.
11-26-2015, 08:12 PM #38
Octo Mother Superior
Posts:41,552 Threads:1,590 Joined:Feb 2011
Yeah same here... almost. 13.gif It's been raining a lot and it's still plus degrees bored.gif
11-26-2015, 08:20 PM #39
Coolchick Member
Posts:5,071 Threads:120 Joined:Mar 2013
(11-26-2015, 08:12 PM)Octo Wrote:  Yeah same here... almost. 13.gif It's been raining a lot and it's still plus degrees bored.gif

oh deer you sound..upset.. about it

i would be glad if it didnt come at all this winter..

yup.gif

Just Plain Nuts.
11-26-2015, 08:42 PM #40
Octo Mother Superior
Posts:41,552 Threads:1,590 Joined:Feb 2011
It's much nicer with snow tissueguy.gif With only a bit over 4 hours of daylight at its darkest you can imagine how much snow does to brighten things up.
11-26-2015, 08:46 PM #41
Coolchick Member
Posts:5,071 Threads:120 Joined:Mar 2013
(11-26-2015, 08:42 PM)Octo Wrote:  It's much nicer with snow tissueguy.gif With only a bit over 4 hours of daylight at its darkest you can imagine how much snow does to brighten things up.

well
yes i will give you that, it IS pretty..

but we dont have stargasms here.
if we did i might agree with you lol

Just Plain Nuts.
11-27-2015, 08:32 AM #42
-NIGHTMARE- Member
Posts:1,294 Threads:11 Joined:Aug 2012
(11-24-2015, 11:33 AM)JayRodney Wrote:  Of course they love snow. It's just like sand only cold as hell. rofl.gif
lmao.gif

' Welcome to My Nightmare '
11-27-2015, 08:59 AM #43
Octo Mother Superior
Posts:41,552 Threads:1,590 Joined:Feb 2011
(11-27-2015, 07:34 AM)the white ribbon Wrote:  It was 38C here yesterday, ffs.. And windy.. So its like a dragon is blowing fire onto your face.. Eh.. Living the life, eh.. chuckle.gif

I have never been in a country where its 4 hours of daylight a day in winter and seemingly light 24/7 in summer.. I am quite happy with my night and day scenario.. Your body clock must really get out of whack with such shifts in daylight hours.. As much as i would love to see snow fall just once in my life, i wouldnt like 4hours of daylight, especially if the sky isn radiant and blue, like it is here everyday almost..

yup.gif

Well, it's not for pussies

yup.gif
11-27-2015, 09:23 AM #44
-NIGHTMARE- Member
Posts:1,294 Threads:11 Joined:Aug 2012
(11-27-2015, 08:59 AM)Octo Wrote:  
(11-27-2015, 07:34 AM)the white ribbon Wrote:  It was 38C here yesterday, ffs.. And windy.. So its like a dragon is blowing fire onto your face.. Eh.. Living the life, eh.. chuckle.gif

I have never been in a country where its 4 hours of daylight a day in winter and seemingly light 24/7 in summer.. I am quite happy with my night and day scenario.. Your body clock must really get out of whack with such shifts in daylight hours.. As much as i would love to see snow fall just once in my life, i wouldnt like 4hours of daylight, especially if the sky isn radiant and blue, like it is here everyday almost..

yup.gif

Well, it's not for pussies

yup.gif

Quote: 4 hours of daylight a day in winter and seemingly light 24/7 in summer..
The winter part sounds good to me..but not the summer part cuz I've got to have it dark to sleep
All that daylight would drive me crazy I think..lol

' Welcome to My Nightmare '
11-27-2015, 11:05 AM #45
JayRodney ⓐⓛⓘⓔⓝ
Posts:30,289 Threads:1,495 Joined:Feb 2011
chuckle.gif That was really tough at first. Coming from an 8 hour night to sun 24/7... I didn't really sleep for a month.
It's funny though, once you are here, the change is in small increments and it doesn't bother you at all.
We do have blackout blinds for the bedroom windows which helps in the summer. Long stretches without sleep tend to make one a few fries short of a Happy Meal.

wonder.gif




Home 





Copyright © 2011 - 2020 kritterbox.com