#Login Register


Poll note
Note: This is a public poll, other users will be able to see what you voted for.  

Poll: What Would You Do If The Law Requires You To Do Something That Goes Against Your Core Beliefs?
Ignore the law and carry on
STFU and do it
Close your business so you don't have to

  • 0 Vote(s) - 0 Average
Home 


So, What Would You Do If...
11-20-2012, 10:28 PM #1
Kennible Lecter Member
Posts:17 Threads:6 Joined:Nov 2012
...The federal government forces your business, by law, to do something that goes completely against your core beliefs?

11-20-2012, 10:36 PM #2
Octo Mother Superior
Posts:42,570 Threads:1,469 Joined:Feb 2011
ğck them! beercheer.gif Of course if it would affect my business to the point where I couldn't operate anymore I'd have to think about it a bit more.
11-20-2012, 11:50 PM #3
Octo Mother Superior
Posts:42,570 Threads:1,469 Joined:Feb 2011
On a side note, a few years back I was hit with an 18.000 euro tax bill. I had an accountant at the time so I was trusting he was doing his job. I called the head of our taxation authorities (a real asshole btw) to talk about it and he actually said: "It's every Finnish citizen's duty to know the Finnish taxation laws". scream.gif

The law books on taxation takes up about a book shelf! He said I could file a formal complaint but he didn't see the point of that since I did wrong. Well I did file a complaint and won.

Then he emailed me to tell me how hurt he felt for me telling him shitty things. lmao.gif

facepalm_panda.gif
11-20-2012, 11:51 PM #4
JayRodney ⓐⓛⓘⓔⓝ
Posts:31,262 Threads:1,438 Joined:Feb 2011
lol.gif He's a ğkking pussy

wonder.gif
11-21-2012, 12:07 AM #5
Octo Mother Superior
Posts:42,570 Threads:1,469 Joined:Feb 2011
He's a ğkking asshole coffeetime.gif
11-21-2012, 12:23 AM #6
Upāsaka Member
Posts:1,383 Threads:252 Joined:Feb 2011
Relevant to the question posed http://www.zerohedge.com/news/2012-11-20...-communist

from the article

Quote:...For example, politicians like to talk about technology, efficiency and transparency. But just take a look at the tax code to see where they really stand. Estonia’s Taxation Act of 2002, which form the preponderance of that country’s tax code, is 43,370 words.

In Canada, the tax code is close to 1 million words. And in the US, the tax code is so daunting that simply the INSTRUCTIONS for form 1040 shatter the record books at 178,096 words… over four times the entirety of Estonia’s tax code.(lmao.gif That is Insane!)

US tax code is so massive, in fact, that the Government Printing Office charges $1,028 just to print a copy of it!...

Quote:From the comments

Commenter Pladizow

Abolition of property in land and application of all rents of land to public purposes.
A heavy progressive or graduated income tax.
Abolition of all right of inheritance.
Confiscation of the property of all emigrants and rebels.
Centralisation of credit in the hands of the State, by means of a national bank with State capital and an exclusive monopoly.
Centralisation of the means of communication and transport in the hands of the State.
Extension of factories and instruments of production owned by the State; the bringing into cultivation of waste-lands, and the improvement of the soil generally in accordance with a common plan.
Equal liability of all to labour. Establishment of industrial armies, especially for agriculture.
Combination of agriculture with manufacturing industries; gradual abolition of the distinction between town and country, by a more equitable distribution of the population over the country.
Free education for all children in public schools. Abolition of children's factory labour in its present form. Combination of education with industrial product

Sound like America?

These are actually the 10 Conditions For Transition To Communism according to the Communist Manifesto writen by Karl Marx in 1848.

Not just American citizens have to deal with the above.
11-21-2012, 12:47 AM #7
Accidental Stoner Member
Posts:8,797 Threads:70 Joined:Feb 2011
(11-20-2012, 11:50 PM)Octo Wrote:  .../
Then he emailed me to tell me how hurt he felt for me telling him shitty things. lmao.gif

facepalm_panda.gif


wtf2.gif

blink.gif
JollyRoger Show this Post
11-21-2012, 03:10 AM #8
JollyRoger Incognito Anonymous
 
(11-20-2012, 10:28 PM)Kennible Lecter Wrote:  ...The federal government forces your business, by law, to do something that goes completely against your core beliefs?


Ignore it.

You'd be surprised how many problems just disappear if you ignore them...
11-21-2012, 03:41 AM #9
Shadow Mrs. Buckwheat
Posts:12,782 Threads:1,182 Joined:Feb 2011
(11-20-2012, 11:50 PM)Octo Wrote:  On a side note, a few years back I was hit with an 18.000 euro tax bill. I had an accountant at the time so I was trusting he was doing his job. I called the head of our taxation authorities (a real asshole btw) to talk about it and he actually said: "It's every Finnish citizen's duty to know the Finnish taxation laws". scream.gif

The law books on taxation takes up about a book shelf! He said I could file a formal complaint but he didn't see the point of that since I did wrong. Well I did file a complaint and won.

Then he emailed me to tell me how hurt he felt for me telling him shitty things. lmao.gif

facepalm_panda.gif


LOL! Was just reading the entire US taxcode costs $1,804 to purchase
http://bookstore.gpo.gov/baskets/cfr-listing.jsp

chuckle.gif
11-21-2012, 03:47 AM #10
Octo Mother Superior
Posts:42,570 Threads:1,469 Joined:Feb 2011
lol.gif I so want that for xmas 15.gif lmao.gif

Edit: because I want to know the tax laws of every country in the world.
11-21-2012, 03:50 AM #11
Shadow Mrs. Buckwheat
Posts:12,782 Threads:1,182 Joined:Feb 2011
lmao.gif Yeah me too!! How'd your PP demo go?
11-21-2012, 04:22 AM #12
Octo Mother Superior
Posts:42,570 Threads:1,469 Joined:Feb 2011
Haven't done it yet. lmao.gif It's on tomorrow night. Have to say though even if it was panic mode and plan B we had a blast. lmao.gif The .ppt presentation isn't as important as the verbal presentation. beerbong.gif I'll practice on JR tomorrow. chuckle.gif He likes that sort of stuff.
11-21-2012, 04:50 AM #13
Shadow Mrs. Buckwheat
Posts:12,782 Threads:1,182 Joined:Feb 2011
(11-21-2012, 04:22 AM)Octo Wrote:  I'll practice on JR tomorrow. chuckle.gif He likes that sort of stuff.


Svetlana, centre stage!!! lmao.gif
11-21-2012, 06:01 AM #14
Octo Mother Superior
Posts:42,570 Threads:1,469 Joined:Feb 2011
(11-21-2012, 12:47 AM)Accidental Stoner Wrote:  
(11-20-2012, 11:50 PM)Octo Wrote:  .../
Then he emailed me to tell me how hurt he felt for me telling him shitty things. lmao.gif

facepalm_panda.gif


wtf2.gif

blink.gif


Yes really! lmao.gif That was surreal! And I wasn't even that shitty, but I apparently hurt his professional feelings! chuckle.gif


Hells yes Shadow lmao.gif Ok I'm gonna tone it down tomorrow. Our plans were hilarious though rofl.gif
JollyRoger Show this Post
11-21-2012, 08:33 AM #15
JollyRoger Incognito Anonymous
 
(11-21-2012, 04:50 AM)Shadow Wrote:  
(11-21-2012, 04:22 AM)Octo Wrote:  I'll practice on JR tomorrow. chuckle.gif He likes that sort of stuff.


Svetlana, centre stage!!! lmao.gif


Ooooo.... I know a VERY sexy blonde Russian girl named Svetlana. I used to date an Olga just as sexy. hehehehehe.



Home 




 



DISCLAIMER / Terms of Service (TOS):
Kritterbox.com - Socialize anonymously, commentary, discussion, oddities, technology, music and more!  This website is provided "as is" without warranty of any kind, either expressed or implied. kritterbox.com shall not be liable for any damages whatsoever, including, without limitation, those resulting from loss of use, data or profits, whether or not advised of the possibility of damage, and on any theory of liability, arising out of or in connection with the use or performance of this site or other documents which are referenced by or linked to this site.
This website exists solely for the purposes of exchange of information, communication and general entertainment. Opinions from posters are in no way endorsed by kritterbox.com. All posts on this website are the opinion of the authors and are not to be taken as statements of fact on behalf of kritterbox.com. This site may contain coarse language or other material that kritterbox.com is in no way responsible for. Material deemed to be offensive or pornographic at the discretion of kritterbox.com shall be removed. kritterbox.com reserves the right to modify, or remove posts and user accounts on this website at our discretion. kritterbox.com disclaims all liability for damages incurred directly or indirectly as a result of any material on this website. Fictitious posts and any similarity to any person living or dead is coincidental.
All users shall limit the insertion of any and all copyrighted material to portions of the article that are relevant to the point being made, with no more than 50%, and preferably less of the original source material. A link shall be visible in text format, embedded directly to the original source material without exception.
No third party links, i.e. blogs or forums will be accepted under any circumstances, and will be edited by staff in order to reflect the original source of copyrighted material, or be removed at the sole discretion of kritterbox.com.
Fair Use Notice:
This site may contain copyrighted material the use of which has not always been specifically authorized by the copyright owner. Users may make such material available in an effort to advance awareness and understanding of issues relating to economics, individual rights, international affairs, liberty, science, and technology. This constitutes a 'fair use' of any such copyrighted material as provided for in section 107 of the US Copyright Law. In accordance with Title 17 U.S.C.Section 107, the material on this site is distributed without profit to those who have expressed a prior interest in receiving the included information for educational and/or research purposes.
This Disclaimer is subject to change at any time at our discretion.
Copyright © 2011 - 2017 kritterbox.com