#Login Register


  • 1 Vote(s) - 5 Average
Home 


Unresponsive teen euthanized
04-24-2018, 02:16 PM #1
Kreeper Griobhtha
Posts:11,169 Threads:770 Joined:Feb 2011


This social media epidemic is out of control.

What politics from both sides wants to teach us is that things are never complex. If you have your little package and something doesn't fit into that package, You don't know what to make of it so you want to dismiss it or then you will have to do the work of reconsidering your assumptions. - Michael Malice
04-24-2018, 02:18 PM #2
JayRodney ⓐⓛⓘⓔⓝ
Posts:30,350 Threads:1,497 Joined:Feb 2011
lmao.gif I've seen this sometime back, if only that could be done to all of them afflicted by that condition.

wonder.gif

Anonymous Kritter Show this Post
04-24-2018, 02:35 PM #3
Anonymous Kritter Incognito
 
chuckle.gif
04-24-2018, 03:32 PM #4
Meh Member
Posts:1,161 Threads:46 Joined:Apr 2017
lol.gif That's my niece. She may never speak.
04-24-2018, 04:07 PM #5
Kreeper Griobhtha
Posts:11,169 Threads:770 Joined:Feb 2011
We've lost a whole generation to this condition.

What politics from both sides wants to teach us is that things are never complex. If you have your little package and something doesn't fit into that package, You don't know what to make of it so you want to dismiss it or then you will have to do the work of reconsidering your assumptions. - Michael Malice
04-24-2018, 05:20 PM #6
RiskyRob Master Blaster
Posts:490 Threads:68 Joined:Apr 2018
It's for the best. What sort of miserable future would she have led, and how much pain would she bring to others?
04-24-2018, 05:23 PM #7
Kreeper Griobhtha
Posts:11,169 Threads:770 Joined:Feb 2011
When we should be retired we will still be working just to support them.

What politics from both sides wants to teach us is that things are never complex. If you have your little package and something doesn't fit into that package, You don't know what to make of it so you want to dismiss it or then you will have to do the work of reconsidering your assumptions. - Michael Malice
Anonymous Kritter Show this Post
04-25-2018, 12:08 AM #8
Anonymous Kritter Incognito
 
rofl.gif rofl.gif rofl.gif
04-25-2018, 05:49 PM #9
Accidental Stoner Member
Posts:8,641 Threads:80 Joined:Feb 2011
chuckle.gif

A whole lot of those suffering from this condition seem to be well into their 30's, I'm afraid.
04-25-2018, 07:01 PM #10
RLK Member
Posts:175 Threads:9 Joined:Apr 2018
chuckle.gif The cancer they get from the constant use of cell phones will be what wipes them out. Natural selection wins again.
04-25-2018, 07:39 PM #11
Kreeper Griobhtha
Posts:11,169 Threads:770 Joined:Feb 2011
Nah. They will die of heart and organ failure or suicide well before cancer can take them.

What politics from both sides wants to teach us is that things are never complex. If you have your little package and something doesn't fit into that package, You don't know what to make of it so you want to dismiss it or then you will have to do the work of reconsidering your assumptions. - Michael Malice
04-25-2018, 09:08 PM #12
Meh Member
Posts:1,161 Threads:46 Joined:Apr 2017
Or a bus that hit's them crossing the street with their nose buried in the phone.
Jerry R. Show this Post
04-26-2018, 10:14 AM #13
Jerry R. Incognito
 
Hahahahahaha!  rofl.gif



Home 





Copyright © 2011 - 2020 kritterbox.com