#Login Register


  • 1 Vote(s) - 5 Average
Home 


What Does Your Personality Portrait Look Like? (Online Version Of The Test)
failboat Show this Post
03-08-2015, 04:46 PM #1
failboat Incognito
 
this is just an update for this thread: http://kritterbox.com/Topic-What-Does-Yo...-Look-Like

they took down the pdfs but after some research i actually found an online version of the test which can be taken for free and anonymously. yup.gif

just visit

http://npsp25.com/anonymous.php

and click on the "start the test now" button.

after you took the test it will show you your personality portrait and your three leading styles (which are the three styles you scored highest).

post your results in this thread (for my secret military shilling purposes). lol.gif

for my results just visit the original thread.
i took the test again and the results were almost exactly the same. minor differences (maybe one or two points in certain personality styles).

have fun!

edit: oh and of course a link to a description of the different personality types: http://satori.com/BodyBotique/OldhamPers...view2.html
03-08-2015, 05:24 PM #2
Shadow Incognito
 
Says I'm equally vigilant and adventurous .
Lowest scores were serious and self-sacrificing

Interesting...
failboat Show this Post
03-08-2015, 05:27 PM #3
failboat Incognito
 
(03-08-2015, 05:24 PM)Shadow Wrote:  Says I'm equally vigilant and adventurous .
Lowest scores were serious and self-sacrificing

Interesting...

i knew you're adventurous - because i'm adventurous too. yup.gif

have a look at the descriptions of the different personality styles under the link i provided in the op.
03-08-2015, 05:37 PM #4
Shadow Incognito
 
Vigilant 11
Solitary 5
Idiosyncratic 9
Adventurous 11
Mercurial 8
Dramatic 6
Self-Confident 7
Sensitive 4
Devoted 3
Conscientious 8
Leisurely 4
Aggressive 7
Self-Sacrificing 2
Serious 2
03-08-2015, 05:37 PM #5
JayRodney ⓐⓛⓘⓔⓝ
Posts:30,289 Threads:1,495 Joined:Feb 2011
Conscientious.

Devoted

Dramatic lmao.gif

wonder.gif

03-08-2015, 05:55 PM #6
Shadow Incognito
 
(03-08-2015, 05:37 PM)JayRodney Wrote:  Conscientious.

Devoted

Dramatic lmao.gif

Dramatic yup.gif rofl.gif
03-08-2015, 06:31 PM #7
UniqueStranger Art in my heart
Posts:15,704 Threads:472 Joined:Jun 2012
Adventurous 6 - Is that RV in sight yet?

Idiosyncratic, Conscientious and Leisurely are tied at 4

Quote:The best minds are idiosyncratic and unpredictable as they follow the course of scientific discovery.

Not much scientific discovery can be had if I have to balance out leisurely!

Dramatic @ 3 - really? Maybe something is trying to get out?

Vigilant and Self-sacrificing @ 2
03-08-2015, 06:49 PM #8
Shadow Incognito
 
Was your highest score 6?
03-08-2015, 06:51 PM #9
Shadow Incognito
 
(03-08-2015, 05:27 PM)failboat Wrote:  have a look at the descriptions of the different personality styles under the link i provided in the op.

I did follow the links but got side tracked chuckle.gif
03-08-2015, 06:53 PM #10
UniqueStranger Art in my heart
Posts:15,704 Threads:472 Joined:Jun 2012
(03-08-2015, 06:49 PM)Shadow Wrote:  Was your highest score 6?

Yes, because the questions seemed extremely negative to me, so I had no option to answer 'no' to most of them.
03-08-2015, 06:55 PM #11
UniqueStranger Art in my heart
Posts:15,704 Threads:472 Joined:Jun 2012
Hey F, I followed that link, and I disagree that adventurous equals anti-social. The RVing experience does not have to be a solitary experience, in fact, my husband is keen on bopping around with me and so are my sister and her husband. I just don't know what they will be doing with their 15 cats; I think she wants to bring them along. doom.jpg

This test is way too narrow minded and limiting if you consider the answers basically are yes, maybe, no...when we are all very complex beings and can adapt and change to many varying situations in life.
03-08-2015, 07:03 PM #12
JayRodney ⓐⓛⓘⓔⓝ
Posts:30,289 Threads:1,495 Joined:Feb 2011
(03-08-2015, 05:55 PM)Shadow Wrote:  
(03-08-2015, 05:37 PM)JayRodney Wrote:  Conscientious.

Devoted

Dramatic lmao.gif

Dramatic yup.gif rofl.gif

lol - not even a percentage of the drama of somebody I won't name, but you know them well, oh yes you do! chuckle.gif

wonder.gif

03-08-2015, 07:27 PM #13
Coolchick Member
Posts:5,071 Threads:120 Joined:Mar 2013
welll...
it said

Conscientious

Solitary

Idiosyncratic

some of each of those are true...
not all though...
interesting anyhow.

Just Plain Nuts.
03-08-2015, 07:38 PM #14
JayRodney ⓐⓛⓘⓔⓝ
Posts:30,289 Threads:1,495 Joined:Feb 2011
Like a horoscope, I don't read much into these things, but yeah, it is interesting.

wonder.gif

failboat Show this Post
03-08-2015, 07:39 PM #15
failboat Incognito
 
(03-08-2015, 05:37 PM)Shadow Wrote:  Vigilant 11
Solitary 5
Idiosyncratic 9
Adventurous 11
Mercurial 8
Dramatic 6
Self-Confident 7
Sensitive 4
Devoted 3
Conscientious 8
Leisurely 4
Aggressive 7
Self-Sacrificing 2
Serious 2

(07-30-2014, 07:29 PM)failboat Wrote:  okay. just in case someone wants to compare scores or something these are my scores:

vigilant 4
solitary 2
idiosyncratic 9
adventurous 14
mercurial 6
dramatic 5
self-confident 4
sensetive 4
devoted 1
conscientious 4
leisurely 4
aggressive 2
self-sacrificing 6
serious 0 (lol.gif)

yup.gif

omg you're so aggressive. D:



Home 





Copyright © 2011 - 2020 kritterbox.com