#Login Register


  • 3 Vote(s) - 5 Average
Home 


You're all so full of yourselves
10-17-2015, 05:25 AM #46
UniqueStranger Art in my heart
Posts:15,740 Threads:475 Joined:Jun 2012
I like myself ... wait...I may even love myself.
10-17-2015, 06:45 AM #47
Cynicalabsurdance Member
Posts:10,569 Threads:240 Joined:Feb 2011
ever since that desert rat religion left the middle east

this hate garbage has grown

the world population would be a few billion more

if the stupid Constaten had not taken that shit seriously .
and declared it a state religion so his Pirate Buddies could
become Popes .

Look at all the genocide that Christians have committed

1000 years later and another Crusade is back in Syria

WTF is wrong with those fucking Christians , that the feel
the have to invade and murder people every where ?
10-17-2015, 01:27 PM #48
JayRodney ⓐⓛⓘⓔⓝ
Posts:30,289 Threads:1,495 Joined:Feb 2011
The inquisition is here to stay.


wonder.gif

10-17-2015, 04:13 PM #49
Kreeper Griobhtha
Posts:11,167 Threads:770 Joined:Feb 2011
Dammit! I missed ANOTHER fail troll! gaah.gif

Hey, you two are gay lovers? JR is obviously a guy. There is no mistaking his voice. But Octo... HOLY SHIT! You sound just like a woman! Nice job!

cheers.gif

What politics from both sides wants to teach us is that things are never complex. If you have your little package and something doesn't fit into that package, You don't know what to make of it so you want to dismiss it or then you will have to do the work of reconsidering your assumptions. - Michael Malice
10-17-2015, 04:26 PM #50
Octo Mother Superior
Posts:41,552 Threads:1,590 Joined:Feb 2011
Thanks. I've been practicing a lot.

blonde.gif
10-17-2015, 04:34 PM #51
JayRodney ⓐⓛⓘⓔⓝ
Posts:30,289 Threads:1,495 Joined:Feb 2011
lol.gif Since birth, believe it or not.

wonder.gif

10-17-2015, 04:36 PM #52
Kreeper Griobhtha
Posts:11,167 Threads:770 Joined:Feb 2011
(10-17-2015, 04:34 PM)JayRodney Wrote:  lol.gif Since birth, believe it or not.

Well you ARE born gay...

coffeetime.gif

What politics from both sides wants to teach us is that things are never complex. If you have your little package and something doesn't fit into that package, You don't know what to make of it so you want to dismiss it or then you will have to do the work of reconsidering your assumptions. - Michael Malice
10-17-2015, 04:43 PM #53
JayRodney ⓐⓛⓘⓔⓝ
Posts:30,289 Threads:1,495 Joined:Feb 2011
[Image: cc2.jpg]

wonder.gif

10-17-2015, 07:09 PM #54
Kreeper Griobhtha
Posts:11,167 Threads:770 Joined:Feb 2011
(10-17-2015, 04:43 PM)JayRodney Wrote:  [Image: cc2.jpg]

He was born gay and went batshit crazy.

Cults will do that to you.

pope.gif

What politics from both sides wants to teach us is that things are never complex. If you have your little package and something doesn't fit into that package, You don't know what to make of it so you want to dismiss it or then you will have to do the work of reconsidering your assumptions. - Michael Malice
10-17-2015, 07:29 PM #55
Coolchick Member
Posts:5,071 Threads:120 Joined:Mar 2013
13.gif

Just Plain Nuts.
10-17-2015, 08:19 PM #56
DaJavoo If looks could kilt
Posts:1,775 Threads:45 Joined:Mar 2011
(10-17-2015, 05:12 AM)Octo Wrote:  
(10-17-2015, 05:10 AM)DaJavoo Wrote:  Dang, I leave for a few hours and come back to find all the missing sox. damned.gif

It was all the left socks wasn't it...

yup.gif

Actually, I saw one right sock fending off a bunch of suitors ~ it was clearly a racial thing. damned.gif
10-17-2015, 09:34 PM #57
SpiritMasonChazz Member
Posts:925 Threads:101 Joined:Jun 2014
I don't think so. Although I think there is more to them than is spoken. I have been checking KB out about a year now. And there is a hardcore flamers or two that critisize new members into leaving at times. They should just roll with the punches and hit them back till they crack. Even full of them self monkeys have weaknesses that can be explored but is it really worth the time.there are much bigger fish to explote and these type of sites are helpful and should be used for a better cause
10-17-2015, 10:55 PM #58
Accidental Stoner Member
Posts:8,641 Threads:80 Joined:Feb 2011
Well, it sure beats being full of bullshit, like you, OP. wave.gif

And I'd rather burn in hell than be your kind of asshole. chuckle.gif

Get well soon! hug.gif

puffpuffpass.gif
10-18-2015, 01:33 AM #59
Cynicalabsurdance Member
Posts:10,569 Threads:240 Joined:Feb 2011
I admit it

I'm a Hard Core fucker all right ,

I bitch slap the shit out of people everyday in fact .

whether with words on the net

or here in the streets

some clowns just need it

it get's rid of the scam pimps , the God Pimps , the New Age woo woo pimps

and the Council Of Worlds Pimps

That fucker Free store got off light , pimping his Alien bull shit world
controllers crap

yapper
I be hard core on that shit .

I've been fucked with far too much to allow PIMPS free reign man
10-18-2015, 11:58 AM #60
JayRodney ⓐⓛⓘⓔⓝ
Posts:30,289 Threads:1,495 Joined:Feb 2011
Scam pimps , God Pimps , New Age woo woo pimps & Council Of Worlds Pimps are all pretty fluffy.


I have a great theory on that and it's backed by science. You can buy my book here link

wonder.gif




Home 





Copyright © 2011 - 2020 kritterbox.com