#Login Register


  • 10 Vote(s) - 1.8 Average
Home 


Your neighbours have probably seen you naked, study says
11-28-2015, 09:36 PM #16
Coolchick Member
Posts:5,071 Threads:120 Joined:Mar 2013
(11-28-2015, 09:22 PM)UniqueStranger Wrote:  
(11-28-2015, 09:10 PM)Coolchick Wrote:  
(11-28-2015, 09:05 PM)UniqueStranger Wrote:  
(11-28-2015, 08:45 PM)Coolchick Wrote:  
(11-28-2015, 08:39 PM)UniqueStranger Wrote:  I love sleeping nekid as my sheets are a high thread count and somewhat slinky.

ohh i has the best sheets evar.

100% egyptian cotton with somethin like 600 or 800 thread count.

but yeah. i have my molson canadian rocks t-shirt for sleepin.

lol that, is really old and does not have a good thread count anymore.

It's healthier too to let everything breathe.

well it just doesnt feel right somehow.
lol
i would always put tshirt back on after and my bf would be like why do you do that!

lol
well.. its cold. and feels odd. so. yeah.

I married a nudist so everything comes off and stays off when and wherever possible.

oh well see that is different.
i never met a nudist before...

Just Plain Nuts.
11-28-2015, 09:37 PM #17
Coolchick Member
Posts:5,071 Threads:120 Joined:Mar 2013
(11-28-2015, 09:24 PM)JayRodney Wrote:  If I do fall asleep with something on, an hour into it I wake up long enough to lose it quick.
We have a lamb blanket that you can bake bread underneath.

how cool is that!!

but dontya get crumbs..

13.gif

Just Plain Nuts.
11-28-2015, 09:37 PM #18
Coolchick Member
Posts:5,071 Threads:120 Joined:Mar 2013
(11-28-2015, 09:29 PM)Octo Wrote:  Nekid is good. I love sleeping nekid xmasbutt.gif

10 Benefits of Sleeping Naked
http://www.lifehack.org/articles/lifesty...-know.html

wel im the odd one out then i spose lol

Just Plain Nuts.
11-28-2015, 09:50 PM #19
Octo Mother Superior
Posts:41,552 Threads:1,590 Joined:Feb 2011
That's ok. I like to lounge around in my jammies, but remove them at bedtime chuckle.gif
11-28-2015, 09:56 PM #20
Coolchick Member
Posts:5,071 Threads:120 Joined:Mar 2013
(11-28-2015, 09:50 PM)Octo Wrote:  That's ok. I like to lounge around in my jammies, but remove them at bedtime chuckle.gif

i will agree to lounging.
i am a Leo after all.
we like to lounge.

yup.gif

Just Plain Nuts.
11-28-2015, 10:07 PM #21
-NIGHTMARE- Member
Posts:1,294 Threads:11 Joined:Aug 2012
(11-28-2015, 09:29 PM)Octo Wrote:  Nekid is good. I love sleeping nekid xmasbutt.gif

10 Benefits of Sleeping Naked
http://www.lifehack.org/articles/lifesty...-know.html
Interesting article
I have this humongous(kingsized x2 allinonepiece)tightly knitted winter blanket/Label reads Knitted by Grandma..lol..wonder how long it took her to knit that thang..keeps me warm. Amazing piece of work it is.

' Welcome to My Nightmare '
11-29-2015, 12:31 AM #22
Kreeper Griobhtha
Posts:11,167 Threads:770 Joined:Feb 2011
I can guarantee my none of my neighbors have EVER seen me nekkid. I have always had this "feeling" that someone was watching me. I always have the blinds/curtains closed when undressed. I don't even walk around shirtless.

What politics from both sides wants to teach us is that things are never complex. If you have your little package and something doesn't fit into that package, You don't know what to make of it so you want to dismiss it or then you will have to do the work of reconsidering your assumptions. - Michael Malice
11-29-2015, 12:36 AM #23
Octo Mother Superior
Posts:41,552 Threads:1,590 Joined:Feb 2011
Yeah well, I never undress with the blinds open, not even in front of the dog damned.gif
11-29-2015, 12:41 AM #24
Coolchick Member
Posts:5,071 Threads:120 Joined:Mar 2013
(11-29-2015, 12:36 AM)Octo Wrote:  Yeah well, I never undress with the blinds open, not even in front of the dog damned.gif

some ppl let the dog wander in and out of the bedroom.. even when havin sex

i find that.. disturbing somehow..

Just Plain Nuts.
11-29-2015, 02:28 AM #25
Coolchick Member
Posts:5,071 Threads:120 Joined:Mar 2013
(11-29-2015, 02:17 AM)the white ribbon Wrote:  Sleeping naked is essential..

Burp..

dunno.gif

<<odd one out.

lol.

Just Plain Nuts.
11-29-2015, 03:29 AM #26
Octo Mother Superior
Posts:41,552 Threads:1,590 Joined:Feb 2011
Oh absolutely there has to be a sheet between blankie and me.
11-29-2015, 03:37 AM #27
Kreeper Griobhtha
Posts:11,167 Threads:770 Joined:Feb 2011
(11-29-2015, 02:17 AM)the white ribbon Wrote:  Sleeping naked is essential..

Burp..

I thought it was law.

dunno.gif

What politics from both sides wants to teach us is that things are never complex. If you have your little package and something doesn't fit into that package, You don't know what to make of it so you want to dismiss it or then you will have to do the work of reconsidering your assumptions. - Michael Malice
11-29-2015, 03:38 AM #28
Octo Mother Superior
Posts:41,552 Threads:1,590 Joined:Feb 2011
In Finland it is.

yup.gif
11-29-2015, 03:41 AM #29
JayRodney ⓐⓛⓘⓔⓝ
Posts:30,289 Threads:1,495 Joined:Feb 2011
chuckle.gif

Scared the post lady once by going to the door completely naked.

I'm not sure what scared her more, my naked body or the fact that I knew where she lived.

coffeetime.gif

wonder.gif

11-29-2015, 04:39 AM #30
-NIGHTMARE- Member
Posts:1,294 Threads:11 Joined:Aug 2012
(11-29-2015, 02:39 AM)the white ribbon Wrote:  This is one thing i find weird, when people dont sleep with two sheets, they only have a fitted bottom sheet and a quilt/doona/whatdoamericanscallit?

There has to be a sheet in between the blanket, eh..
I know what you are talking about:
Usually In a very cold climate some omit the sheet to omit cold draft/cuz with draft a sheet feels cold/instead using comforters & blankets
http://www.bing.com/images/search?q=comf...ORM=HDRSC2
(I use one or both-depending on how cold it is)

' Welcome to My Nightmare '



Home 





Copyright © 2011 - 2020 kritterbox.com