kritterbox.com

Inflate Him, Play w...
 
Notifications
Clear all

Inflate Him, Play with Him, Pray With Him

Jay Rodney
(@jayrodney)
Member Admin

In today’s epizode of “Weird stuff people buy” we have Inflatable Jesus blow-up doll that people are actually buying (for some strange reason). Maybe they choosing to have Jesus in their lives in a more literal way…

Easy to inflate, Jesus is 50cm (19.6 inches) tall, looks super lifelike with long locks, hipster beard and flowing white robe. He promises not to punish you with flood or famine if you do something remiss.

Read more:

Link

 

Must be an after Easter sale. WTF?

That dude with the Christmas sweater is sooo winning!

This topic was modified 4 months ago by Jay Rodney
Quote
Topic starter Posted : 25/04/2022 5:04 pm
Guest Towel
 Guest Towel
(@Guest Towel)
Guest

He is risen. inflated. Huh!?  

ReplyQuote
Posted : 25/04/2022 6:08 pm
cynicalabsurdance
(@cynicalabsurdance)
Prominent Member

there are so many directions to go on this subject, but,,,,,,,,,,,,,,, not good to be blowing up the ass of Jesus ya know.

ReplyQuote
Posted : 25/04/2022 7:05 pm
RGG
 RGG
(@RGG)
Guest
Posted by: @cynicalabsurdance

there are so many directions to go on this subject, but,,,,,,,,,,,,,,, not good to be blowing up the ass of Jesus ya know.

Good point, wonder where the valve stem is on that Unicorn ?

 

ReplyQuote
Posted : 26/04/2022 6:03 am
strigoi
(@strigoi)
Member Admin
Posted by: @RGG
Posted by: @cynicalabsurdance

there are so many directions to go on this subject, but,,,,,,,,,,,,,,, not good to be blowing up the ass of Jesus ya know.

Good point, wonder where the valve stem is on that Unicorn ?

 


channel 9 omg GIF by Married At First Sight Australia
ReplyQuote
Posted : 26/04/2022 2:04 pm
cynicalabsurdance
(@cynicalabsurdance)
Prominent Member

heh heh

 

I was stopped by Harbor patrol, they boarded my ship as they say, they went through their check list,

came up that I misplaced my "Throwable" flotation Device ( a float with a rope to rescue people overboard)

 

they wrote me a warning.

 

I would later have to stop by and show them the device when I got it,

 

I swear,I almost bought a Blow up Betty doll to take to them.

 

 

 

 

ReplyQuote
Posted : 26/04/2022 4:15 pm
Jay Rodney
(@jayrodney)
Member Admin
Posted by: @strigoi
Posted by: @RGG
Posted by: @cynicalabsurdance

there are so many directions to go on this subject, but,,,,,,,,,,,,,,, not good to be blowing up the ass of Jesus ya know.

Good point, wonder where the valve stem is on that Unicorn ?

 


channel 9 omg GIF by Married At First Sight Australia

Laughter Reaction GIF by MOODMAN
ReplyQuote
Topic starter Posted : 26/04/2022 4:32 pm
Jay Rodney
(@jayrodney)
Member Admin
Posted by: @cynicalabsurdance

heh heh

 

I was stopped by Harbor patrol, they boarded my ship as they say, they went through their check list,

came up that I misplaced my "Throwable" flotation Device ( a float with a rope to rescue people overboard)

 

they wrote me a warning.

 

I would later have to stop by and show them the device when I got it,

 

I swear,I almost bought a Blow up Betty doll to take to them.

 

 

 

 

LOL, Put helium in it to really fuck with em.

OMG it's the rapture.

 

ReplyQuote
Topic starter Posted : 26/04/2022 4:34 pm
cynicalabsurdance
(@cynicalabsurdance)
Prominent Member

lol

 

ReplyQuote
Posted : 26/04/2022 5:58 pm
Octo
 Octo
(@octo)
Member Admin

LMAO

I need inflatable Jesus. He'd look great with the pool noodles

ReplyQuote
Posted : 27/04/2022 10:03 pm
strigoi
(@strigoi)
Member Admin

Chuckle

ReplyQuote
Posted : 28/04/2022 2:23 pm

Leave a reply

Author Name

Author Email

Title *

Preview 0 Revisions Saved
Share: